Reklamacje i zwroty

Reklamacje i zwrot towaru

- Sklep przyjmuje reklamacje na zakupiony towar w terminie do 14 dni od daty dostarczenia zamówienia do Klienta. Reklamacje są przyjmowane od osób uprawnionych do zakupu i odbioru towaru. Reklamacje i zwroty zgłaszane po tym terminie nie będą rozpatrywane chyba, że gwarancja produktu mówi inaczej (patrz punkt II.1. Jakość produktów i warunki gwarancji - Regulamin).

W przypadku niezgodności towaru z umową, reklamacje wraz z informacją określającą rodzaj niezgodności i proponowany sposób jej rozstrzygnięcia przyjmowane są droga elektroniczną – e-mail (biuro@miwdesign.pl) lub pocztą na adres:

P.P.U.H. MiW Alicja Wojas, Ryszard Miklas 
35-301 Rzeszów
ul. Morgowa 154

Sprzedawca rozpatrzy wniesioną reklamację i ustosunkuje się do niej w terminie 14 dni roboczych od chwili otrzymania reklamacji. 

W przypadku uzasadnionej reklamacji Klient ma prawo domagać się wymiany towaru, obniżenia ceny lub odstąpienia od umowy. Zwrotowi nie podlegają produkty, które są uszkodzone mechanicznie, niekompletne lub wykazujące oznaki użytkowania.

- Konsument ma prawo zwrotu zakupionego towaru.

Konsument ma prawo do odstąpienia od umowy w terminie 14 dni i obowiązek zwrotu towaru w ciągu kolejnych 14 dni. Zwracany towar musi być nieużywany i nieuszkodzony.

W celu dokonania zwrotu towaru należy uzupełnić formularz zwrotu towaru i wraz z towarem oraz dowodem zakupu (fakturą) dostarczyć go na adres naszej firmy: P.P.U.H. MiW Alicja Wojas, Ryszard Miklas, 35-301 Rzeszów, ul. Morgowa 154. W ciągu dwóch dni roboczyć od odebrania przesyłki, produkt zostanie sprawdzony i jeżeli towar spełni wymienione wymagania, zostanie wystawiona faktura korygująca, która zostanie wysłana na wskazany adres e-mail w formularzu zwrotu towaru. Po zatwierdzeniu, w ciągu 14 dni roboczych zostanie zwrócona kwota na wskazane konto w formularzu zwrotu towaru. Zwracamy wartość zwróconego towaru wg cen zakupu oraz równowartość kosztu najtańszej dostawy (zgodnie z Art. 33. Jeżeli Konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez przedsiębiorcę, przedsiębiorca nie jest zobowiązany do zwrotu Konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów).

- Prawo zwrotu towaru nie obowiązuje w przypadku Usług (patrz punkt VI. Słownik pojęć - Regulamin).